tisdag 2 december 2008

Tidig julklapp

Gick till jobbet halv åtta för vi hade personalmöte. Det var inte alls lika skönt som att gå hem idag. Ett tag lekte jag Emil, ni vet när Alfred har blodförgiftning och Emil fixar honom till doktorn. Det blåste och det snöade. Linda erbjöd skjuts, Eli erbjöd skjuts, Rita erbjöd skjuts. Men jag hade bestämt mig. När jag kom till jobbet tyckte dom att jag var tokig men när jag satt där så var det rätt skönt. Men hem, det åkte jag med Rita. På personalmötet fick vi julklappar av Annika. Ska lägga ut bild på det vi fick i morgon. Det är ju bara Linda på jobbet som läser min blogg och jag ska höra om hon kollat in julklappen.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

jag har kollat.. självklart.. inte fan kan ja hålla mig till jul, hehe :o)

LiNdA sa...

Puss på dig *åflinardestörstaflinet*