onsdag 3 december 2008

Herregu' va jag gör

Igår kväll kunde jag inte sova. Det kan jag nästan aldrig om jag går lite sent och igår var ju klockan 19.30. Dessutom när jag höll på att somna så var det någon som ropade på Perra 00.15. Men Perra i grannhuset ville visst inte höra. Och människan gav sig inte ändå. Såg i morse att den där någon tydligen klättrat upp på Perra's balkong. Stackars den där Perra som fick besök en vanligt tisdag av en halv nykter kille med bihang. Jaja, jag somnade strax efter det ändå.

05.30 vaknade jag och mådde illa. Gick och bajsade lite och la mig igen. Halv 7 blev Wilma så fruktansvärt kissnödig och då gick vi ut. När vi kom in igen så knäppte jag på datorn och sen la vi oss igen och somnade före halv åtta. Jag vaknade 11.20! Har aldrig någonsin hänt i mitt liv tror jag. Min lediga dag! Eller ledig och ledig men jag börjar inte fören 15.15.

Nu vill stackars Lovisa käka frukost så vi ska göra det och sen blir det städning för min del. Men tro inte att jag ska ställa in allt i Evelins rum heller. Det vill hon garanterat göra själv.



Julklappen
Tre skålar med trälock och kökshanddukar
Det är sillburkar men vi ska ha kryddor i dom så kan vi ha dom jämt.
Jag tyckte dom var jättefina

6 kommentarer:

LiNdA sa...

hehe.. vi två kan visst inte hålla oss till jul :o)
men E håller på sig.. stenhårt!
fan nästan imponerad!!

Kanelbullen sa...

Jättefina!

Anonym sa...

dom va jätte fina.
Såna hade jag kunna köpt åt mig själv. Monica

LiNdA sa...

händer inte ofta, men jag har ju mina stunder :o)

Anonym sa...

AaaaH sååå snygga!! Vilken fin julklapp!! Undrar om jag får nån på nya jobbet??

Men visst är det skönt att bajsa på morronen?? Helt enkelt underbart. Man blir ett kilo lättare minst...å det ät INGET SKITSNACK! =o)

muZen

Trullexa sa...

Å en annan får en j...a julskinka på tre kilo! Hur kul är det?! Vägrar julskinkan i år, så jag får ta nåt annat för samma värde. Tackålov!