måndag 1 december 2008

Dagen så här långt

Började dagen med att gå ut med Wilma klockan 6. Sen skjutsade jag iväg Evelin till Bollnäsbussen. Sen hem för att käka frukost med Lovisen som var tröttare än en sengångare. Framåt halv nio gick jag till Helena. Äntligen så lyckades vi få till en tid att träffas och fika och prata lite skit. Så skönt att sitta i hennes kök och bara vara. Elina kom efter ett tag och hon är så trevlig. När jag skulle gå runt halv ett så kom Moa upp och slängde till mig en polkagriskäpp. Hon är rar också.

Hemma så hann jag diska och sen kom Evelin's nya säng. Nu har jag skruvat på benen och möblerat så den fick plats i hennes vrå. Fixade lite så hon inte fick mindre golvyta än innan. Skönt för henne att få en stor säng. Det har hon aldrig haft, stackarn.

Fick sms från Lovisa nu att vi visst ska åka till Dollarstore som öppnade i Mora i fredags eller lördags. Så jag ska hämta henne när hon slutar. Är väldigt trött nu. Blir en tidig kväll...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men är du inte liiiiiiiiiite pyttepytte liiiiite sugen på Strängnäs i helgen då??
Bara så där pyttpyttpytte lite??

Nä jag ska INTE tjata, bara lite??

muZ