måndag 29 december 2008

Min dag

För ca två veckor sen så var en som jobbar på blodgivarcentralen in och handlade på jobbet. Vi pratade lite allmänt och jag kom in på att det nog var dags för mig att åka och tömma lite. Min kropp kändes så. Någon dag efter så kommer hon in igen och talar om att jag hade rätt och att hon fixat en tid tills idag. Jag älskar att bo på en liten ort!

Så idag har jag alltså varit och lämnat blod. Evelin och Jessica följde också med för dom skulle till Mora och shoppa efteråt. När jag lämnat blod så åkte vi till Dollar och handlade schampo och lite krafs. Sen blev det djuraffären och fixade lite mat till ödlorna. Skjutsade flickorna till Mora och så åkte jag hem. Lovisa låg som en utskiten äppelskrutt i sängen och mådde bajs. Jag städade hela badrummet, från tak till golvbrunn. Nu luktar det god såpa där inne. Och sen slöade jag lite och så helt plötsligt var det dags att åka till jobbet. Men jag hade glömt att käka. Så jag fick köpa mig en panpizza(blää) innan jag började jobba. Tror jag glömde betala den, måste kolla min ficka sen. Sen hem och käkade kräftstjärtar med gräddfil på rostat och nu sitter jag här och är skittrötter.

Inga kommentarer: