lördag 20 december 2008

Skön lugn jul

Jag och Lovisa och Evelin pratar i bilen.

"När ska vi ta fram granen då?"

"Jaaa, jag vet inte..."
"Inte jag heller..."
"Kanske på tisdag då?"
"Mmmm..."
"Måste vi ha nån gran?"
"Ska vi inte ha nån i år?"
"Nä, vi skiter i det."
"Det är bara jobbigt att ta ner alla prylarna ju."
"Åh, va skönt. Ska skicka sms till Linda och tala om det. Hon är tvingad av sin mamma haha!"

"Ska vi göra julgodis?"
"Nja..."
"Men radiokaka då som vi alltid gör?"
"Nä, vi skiter i det."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Får jag oxå fira jul med Er??
Här ska det f-n vara hämtad gran i skogen fast jag rekomenderat plstgran för läääääänge sen.
Å en massa skit pynt, fast det räcker med några få tomtar.

JAja snart flyttar ½ familjen..hehehe

LiNdA sa...

*mummel*

Anonym sa...

Jag har ändå aldrig gillar eran radiokaka. Bara pappa och Petter som gör det! Haha!