torsdag 24 juli 2008

Yra

Ser ju ut som att vi var en massa människor, men vi var bara 3. Vinet är mitt, jag tog ett glas till tror jag ungefär. Dyrt nöje att dricka vin när man dricker så lite som jag.


Nu har jag varit på yra tillsammans med Helena och Anette. Det var jättetrevligt hemma hos Helena innan vi gick. När vi var nere på byn så valde vi tydligen fel öltält för det var inga folk alls som vi kände nästan. Anette ville in på hotellet så hon gick dit men jag och Helena gick till andra öltältet. Vi fick komma in fast det var stängt och där träffade jag Kalis, AnnaLena Karlgren, som gick i min klass i grundskolan. Vi pratade lite om var folk fanns och så. Kul att träffa henne och hennes man verkade trevlig. Sen träffade vi Gusten som började prata minnen sen Helena och han gick på datakurs. Det var riktigt trevligt. Gusten är en trevlig människa tycker jag. Men halv ett ungefär så kändes det som att det var dags att gå hem. Helena följde mig en bit i svarta natten och sen sms'ade vi så jag fick veta att hon kom fram ordentligt. Även om yran var lika tråkig som vanligt så var det jättetrevligt att prata och umgås med Helena och Anette.

2 kommentarer:

dentatuerademamman.com sa...

Vilken yra? Storsjöyran va ?
jag läste det där om att din dotter sagt att du skulle fisa i kassakön. Jag började skratta, jag kan tänka mig att de pratades om det sen

Trullexa sa...

Va mysigt å yra. Det var några år sen jag var ner å yrade mig. Kram