fredag 4 juli 2008

Gissa min ålder haha!

Tre barn handlar för 53:50 men när dom stoppar i alla pengar som dom har i kassan så fattas det 21:50.
"Det fattas 21:50, precis så mycket som det där godiset kostade. Ska jag ta bort det då?"
"Ja, vi gör så. Det är nog för att vi handlade på Willy's innan vi kom hit."
"Va? handlade ni på Willy's före ni handlade av mig?"
"Jaaaaa, vi får faktiskt det för vi känner två stycken som jobbar där!"
"Ja, ni får faktiskt handla där hur mycket ni vill för min kompis jobbar där inne och det är henne ni känner."
"Men..är du kompis med Hele....eller jag menar Elina?"

Så gulliga ungar som trodde att jag var kompis med Elina som är 19! Älskar dom barnen nu faktiskt.

Att jag sen sa till Daniel på jobbet här om dagen att jag starkt funderar på att köpa en antirynkkräm behöver vi ju inte prata om nu....

Inga kommentarer: