söndag 13 juli 2008

Morgon

En natt till med linserna och det känns okej än. Det är lite konstigt bara att gå och lägga sig och se hela rummet klart och inte suddigt. Det gör det lite svårt att sova faktiskt. Wilma kom och väckte mig för nån timme sen. Började tänka på en massa och sen fick det inte att somna om och dessutom så blev jag ju så klart kissnödig och gick upp. Efter kisseriet så fick jag ju lov att kolla runt lite på nätet och skriva lite. Men nu har hon lagt sig i min säng igen och jag ska faktiskt gå och lägga mig hos henne. Ska leta rätt på en ny ljudbok med och ligga lyssna. Somnar jag så är det bra och gör jag det inte så har iallafall hjärnan fått vila lite. Skönt som 17 att lyssna på ljudböcker faktiskt. Fast jag får ont i öronen för jag har försmå öron för mobilsnäckorna eller vad det heter, plupparna som man stoppar i öronen. Är det jag som har ovanligt små öron eller varför är dom så förbaskat stora för?

Inga kommentarer: