söndag 6 juli 2008

Precis just nu

Nu är det eftermiddag och här sitter jag vid datorn och på dvd'n så spelar jag Nisse Hellbergs skiva som jag fick av mamma igår. Jag ska egentligen städa mitt rum ordentligt idag. Damma och byta sängkläder och sånt där tråk(låter ju som en typisk tonåring) men istället så har jag kopplat en sladd och satt upp en lampa i mitt fönster. Fönsterna i våran lägenhet är väldigt tråkiga nu för dom är helt tomma. Alla blommorna är ju på balkongen på sommarsemester. Och jag själv sitter här utan att ha varken duschat eller tvättat mig, i ett linne och i ett par fulbrallor. Ungarna är och hjälper Margit att packa upp kartonger i hennes nya lägenhet. Jag tror faktiskt att flickorna kommer att hälsa på henne rätt mycket nu när hon bor i Orsa.

Och jag...jag ska fixa lite här nu, snart...

1 kommentar:

dentatuerademamman.com sa...

Hallå där, I´m back in the Bloggworld. Det har varit en hektisk jäkla tid. Massor av socmöten varav en hel hög inte ledde till någonting. I morgon kommer ännu en ny socialtänst hit. Sen så har vi organiserat min mans syrras bröllopsfest. Jag var toastmaster och det gick jättebra, en enkel sak för en teaterapa som jag.
Kolla på min sida för där sjunger min dotter Saga så vackert så:
Ronan Keatings gamla kärlekssång. Gissa om tårarna rann som Niagara fall på bröllopsgästerna?