måndag 21 juli 2008

Man måste ju testa ialllafall

Ringde till Mix Megapol idag när jag kom på att Radiohäxan skulle vara med och spå folk. Hon är ju rolig och det skulle vara kul att höra vad hon sa om mig. Jag kom fram och en kille svarade:
"Mix Matchl"
"Hej, det här är Malin"
"Hejsan, vad vill du fråga om då?"
"Ja, den stora frågan;Kommer jag att hitta nån någongång? Haha!"
"Ja, men det vill ju alla så klart veta, hur länge har du varit singel då, om man får fråga det"
"Jadu, sen -94"
"OJ!!! Eller jag menar jaha, fast jag sa oj, men det är ju faktiskt ett oj, det var ju en stund"
"Hahaha! Japp, så nu kanske du förstår varför jag vill fråga."
"Jaaa, få sen nu, vi ringer upp efter 19 då."

Men...dom ringde aldrig! Undra om Radiohäxan slängde ut sina kort före och såg att det var totalt kört men inte ville tala om det Haha!

Inga kommentarer: