onsdag 23 juli 2008

Trötter men glad

Nu är Lovisa i Mora och är hundvakt tillsammans med Matilda och Becca. Hon kommer hem på lördag eller söndag. Evelin är på yran med, Anna, en kompis från Stockholm som är i Mora och turistar. Anna gick ut i Bollnäs förra våren tror jag men hon ville träffas när hon ändå var i närheten. Det värmer!

Själv har jag nyss sovit sked med Wilma en stund. Hon fick ju syn på mitt nya överkast och eftersom det är helt fritt från katthår så fick hon ju lov att sova på det. Hon älskar när det är nytt, så fort man bäddar rent så kommer hon och lägger sig och njuter och somnar som en gris.

Jag ska strax gå och tona håret och sen blir det duschen och så ska jag till Helena för vi ska på yran. Steves syster Anette ska också med och så hoppas jag att Monica också hänger på. Det skulle vara så kul. Det ska bli jättekul att gå ut även om jag aldrig har haft riktigt kul på nån yra.

Annars har vi inte gjort så mycket idag, mest slöat och degat. Jag är så trött, så trött men så stolt över min älskade bil som lätt fixade 40 mil utan att krångla det minsta. Fast det var soligt och varmt. Den brukar ju inte gilla varmt väder och sol, sådan ägare sådan bil Haha!

Inga kommentarer: