onsdag 16 juli 2008

Snart snart snart!

Nu äntligen börjar det kännas att semestern inte är i Oktober utan att den faktiskt är snart, riktigt snart. Bara två dagar kvar att jobba. Åh, det är en behövlig semester som kommer och jag tror att jag aldrig någonsin längtat så efter att få vara ledig. Ska försöka att åka så lite som möjligt till jobbet faktiskt. Handla på andra ställen. Men jag är rätt så inrutad så det blir nog svårt men jag känner att jag måste. Jag tror att jag då kommer att känna att det är okej att börja jobba igen. Jag tycker ju om mitt jobb och jag har mina älsklingskunder. Den här veckan har jag småskällt på vissa tanter och farbröder som inte visat sig på ett tag. Jag har talat om att dom faktiskt måste in och visa sig så att jag vet att dom lever och mår bra.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

jag har försökt undvika att åka å handla allt för mycket på jobbet.. men ja längtar inte tillbaka för det..
vill ha MEEEEERA ledigt :o)

Anonym sa...

Lyllos dig som har semester. Tror jag tar allt i sep.

Puss!