lördag 19 juli 2008

Hurra!

Blev en trevlig dag uppe i Månsta när min kära pappa fyllde år idag. Mest glad blev nog pappa iallafall över att Carlsson's kom upp ända från Märsta bara för att fira honom. Dom åkte över dagen endast för att dom ville gratta.

Lovisa övningskörde en bit på hemvägen, från Månsta till Oxberg. Det gick väldigt bra men så blev klockan så mycket så jag fick lov att ta över så vi skulle hinna till Maxi innan dom stängde kl 22.00. Vi hann dit och hade 20 minuter på oss att handla och det fixade vi bra.

Hemma så möttes vi av ett Wilma som kom utrusande på balkongen och vrålade när hon hörde att vi kom. Så det var bara att sätta på henne selen och sen sprang hon ut och kissade och bajsade.

Och dagens bästa! Min tvättmaskin är inte trasig, det var en propp. Så alla mina tårar över min ekonomi i morse var helt i onödan Hurra!!!

Fick ett sms av Helena nu som bestämt att vi skulle ut och yra på onsdag. Så då gör vi väl det då :)

Inga kommentarer: