onsdag 9 juli 2008

Lallallallalllaaaaaa

Ringde till Länsstyrelsen Dalarna i morse. Evelins körkorttillstånd var klart. Men ringde för säkerhets skull till en annan människa som vi skickade läkarintyget till. Och hon sa lika. I måndags blev det hela klart och alla papper är på väg till Evelin. Jag blev så glad så jag började sjunga här hemma till jag fick ett sms från Lovisa där det stod "TYST". Hon låg och sov och hade vaknat av min glädjesång men hon berättade sen att hon somnat om som tur va.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har fått båda ungarna klara nu
:-)... nu är det bara att våga ta med dom också he he he he

dentatuerademamman.com sa...

Oj vilken stor lägenhet ni har att hon skickar sms när hon ska prata med dig. Ha ha ha ha
Är det du som ska övningsköra med tjejerna? Min man sköter det med "våran" tonårstjej, det var visst en väldigt tråkig handledarutbildning man var tvungen att gå först....