lördag 19 juli 2008

Språkkunnig

Jag får ju prova Bokilur gratis i en månad och har lyssnat på några olika böcker. Fast min hjärna tycker faktiskt att det är jobbigt. Jag blir helt slut och trött, så det är inget för mig faktiskt. Men igår kväll låg jag och kollade runt bland böckerna ändå och så hittade jag en kategori som heter "Språk" och där var det språkkurser. Det var skitkul! Låg i går och pratade finska och japanska och danska för mig själv. Och idag på morgonen så har jag tvingat Evelin att höra hur man säger bla: "Godmorgon, goddag och godkväll" och "hur är det själv då?" på flera olika språk. Jag har provat att prata bla tyska och japanska och finska och ryska och thai och grekiska och italienska. Evelin tyckte att jag totalt knäpp som låg i sängen och pratade för mig själv.

Inga kommentarer: