torsdag 17 juli 2008

Nu är det nära, härligt nära!

Skulle ha lagt mig för längesen men det är så lätt att bli fast vid datorn. Är djävulskt trött efter en dag med massor, och då menar jag verkligen massor, av folk. Ett tag visste jag knappt hur man skulle ta betalt. När det var en timme kvar att jobba så kom jag äntligen in i andra andningen och så gick allt lättare igen.

I morgon ska ungarna och jag fira in semestern genom att grilla hemma hos Olle. Få se om nån av Lovisa's kompisar och kanske Olle också grillar. Jag vet inte faktiskt men jag vet att jag och mina ungar ska ha en trevlig middag ihop iallafall. Om nån har tid och lust så får ni gärna komma och hålla oss sällskap.

Puss och Gonatt från en som går av sitt pass klockan 16.00 i morgon för att ha semester!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag hade kommit och hållt er sälsakp om jag hade varit hemma :)
Ha så kul på semesten iaf :) Puss Mattiz