torsdag 17 juli 2008

Go'morron!

Igår var jag helt bestämt att åka till optikern för att dom skulle kolla om jag hade nåt som irriterade i ögat. Men under kvällen blev det bättre och bättre och nu känns det helt bra. Hörde att Wilma jamade i morse och det lät som att hon var instängd, så jag rusade upp men hon var inte det så jag fattar inte varför hon skulle jama. Det kan ju ha varit en katt ute också kom jag på nu som lät. Hur som helst så la jag mig igen och lyssnade klart på ljudboken "Familjegraven" av Katarina Mazetti. Jag tyckte att hela boken var rätt okej men slutet...nä...gillar inte öppna slut faktiskt. Det är ju som att sluta mitt i boken. Sen somnade jag på rygg medans jag höll i Wilmas bakfötter som vanligt medans hon ligger lång som en mask tryckt mot mig. Så har vi legat sen hon var kattunge. Gud va jag älskar det där lilla kräket.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen åka till jobbet. Har två fulldagar kvar, men ingen kväll som tur är. Idag slutar jag 19 och i morgon slutar jag 16. Så fruktansvärt underbart alltså.

1 kommentar:

anne sa...

jag skrattade gott åt Grabben i graven bredvid, boken var nästan roligare än filmen, som det sig brukar...