onsdag 5 november 2008

Morgon igen

Nu har jag satt på lite kaffevatten och ska snart sätta igång här hemma innan jobbet. Det är mycket av allt här hemma. Det är mycket disk och det är mycket dammråttor och det är mycket högar och det är mycket sopor. Men det är lite tvätt, tack Lovisen för du tvättar jämt!

Olle har frågat Micke.S om han kan kolla på min bil. Och det skulle han tydligen. Blev så glad när han sa det. Det är hur skönt som helst att gå ditt man ska men ingen blir gladare än jag när Olle skickar sms och talar om att han hämtar mig efter jobbet. Idag ska jag dock gå både till och från jobbet. Jag jobbar bara mellan 15.15 och 20.15. Lovisa får ta ut Wilmisen så hon får kissa. I morse kom det lilla kräket och hoppade upp i min säng, några sekunder innan klockan ringde, och ställde sig på mig och ropade: "Jaaaaam". Bara att kliva upp och ta ut henne. Nu har vi nog varit ut nästan varje morgon klockan 06.30 och sprungit runt. Hon har hittat nya balkonger där hon inte behöver gå så mycket i det kalla gräset, hon är smart min älskling.

Inga kommentarer: