onsdag 5 november 2008

Jag är så nöjd och Wilma är ännu nöjdare

Wilma älskar verkligen sin grej som jag gjorde till henne. Det är ett jäkla klättrande upp och ner och sen ner och upp. Hon slänger sig som en galning upp på mattan och sen klättrar hon snabbt upp. Uppe lägger hon sig och ser farlig ut och då är det inte lämpligt för Evelin eller Lovisa att komma med handen. Då smäller det direkt, fast utan klor men hon slår rätt hårt ändå faktiskt. Hon fattade direkt att det var hennes pryl och hon vet ju sen hon var liten att på sina saker och sovplatser är det hennes lagar som gäller. Men jag får göra som jag vill. Jag är ju hennes mamma haha! Kul har hon iallafall. Nu har vi lekt som 17. Jag har kastat upp hennes Ikearåtta som hon aldrig lekt med förut och hon har dödat den och sen kastat ned den på golvet flera gånger. Är det någon som ska till Ikea så skulle det vara gulligt om ni kunde köpa med er två råttor till. Tror inte den här kommer att överleva så länge faktiskt.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

fick du bara två stjärntecken ;op
men jadu.. vad ska hända de här två dagarna??
å blåtand på jobbet går ju bort, då vi fått teleförbud..
men vid större samlingar.. monster jam sthlm, haha

LiNdA sa...

hehe.. helgens äventyr som vi får uppdejta på måndag å se hur de gick då :o)