onsdag 12 november 2008

Grumme diskmedel


Vi har ju ingen diskmaskin och måste därför tråkas med handdiskning. Jag tål inte Yesdiskmedel. Jag får så fruktansvärt kli i öronen av det. Vi har därför kört med skonas parfymfria diskmedel. I somras köpte jag Grumme diskmedel. Vi hade en flaska på jobbet som luktade så otroligt gott. Så jag köpte flaskan bara för luktens skull faktiskt. Men det är det bästa diskmedlet jag varit med om. Så drygt och inte torkar händerna ut och så luktar det så gott. Egentligen gillar jag inte lukt på diskmedel för jag tror att maten ska smaka diskmedel, fast jag vet att det inte gör det. Så vill ni ha ett bra och godluktande diskmedel så köp Grummes. Dessutom så är det ju bra för naturen. Vi har köpt den röda också men den tyckte inte vi luktar så gott.

Uppdatering: Jag skrev ju aldrig att vi köpte den blå för den goda lukten.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Den röda är min favorit! Kan "dricka" den direkt ur flaskan.

LiNdA sa...

själv kör ja med Yes och diskmaskin :o)

LiNdA sa...

Men vad snäll hon är :o)
men huvudsaken hon gissade på att jag var yngre än Vera å Eli.. haha

LiNdA sa...

mot mig var hon iaf snäll :o)
huvudsaken hon trodde jag var yngre..
inte som den där brödtanten, haha

LiNdA sa...

ja lätt att hon skulle haft spö!! kärring!! haha

vifsla sa...

Åhh diskmedel!!
Ica hade eget diskmedel, ett grön eller möjligtvis blått som hette nåt med oxygen. Det luktade sååå gott, som herrparfym.
Tänk att stå och diska och tro att man ska få till det!!