fredag 14 november 2008

Mina hjärtan

Linus, min ros och lilja kom hem idag, så klart eftersom det är fredag. Hon var efterlängtad som 17. När jag tycker att livet är en strid vill jag ha båda mina barn hemma hos mig. Och nu är hon hemma och det känns jätteskönt, fast livet inte känns som en strid längre Haha!

SnällLinda skjutsade hem mig nu ikväll och tur det för det var glashalt ute på vägarna. När jag väl kom hem så var maten klar och det var bara att sätta sig och börja käka. Tack mina vackra ungar för det. Älskar er!

Lovisa, även hon min ros och lija, kom hem tidigt ikväll. Tråkigt på Leif tydligen. Kunde inte hämta henne eftersom jag inte har någon bil men vi pratade i mobil hela vägen hem. Det är så skönt att man kan göra så.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Malin :)
Gillar din blogg, visst är det underbart med barn som visar vad man är värd ;) :)
Hoppas du får tillbaka din bil snart. Var ute och gick igår kväll och halt var bara förnamnet, trodde jag tränat upp min röv till max med allt trappspring som denna vecka bestått av men inte då ... Man kniper ganska bra vid halka :)

Har precis själv börjat blogga, fick det som läxa i min sömn kurs :S men jag är verkligen inte nå bra på det här ...
HUR får jag den lika bra som din ???
HUR gör jag för att lägga dit Besökare totalt:

Besökare idag:

Besökare just nu:

?????????????????????????????

Ha en skön helg
/Lindas H :)

Malin sa...

Kul att du tycker min blogg är fin :) Linda skulle skicka en länk till dig där man kan fixa räknare. Svårt att förklara över nätet och Linda har gjort det efter mig så hon kanske kommer ihåg mera hur man gjorde :)

PinkAngel sa...

Ha ha ha
Ja hon skickade en länk :) men kommer ihåg :) HALLÅ vi pratar om LINDA ;):D
Jo då ... Min älskade Linda hjälpte mig tillslut :) det tog ett bra tag om jag säger så :S men vi ger ALDRIG upp :) å vi klarade av det :) efter MYCKET klippande och klistrande :D men NU finns den där :D TACK TACK :D