fredag 28 november 2008

Vi är alltså lika bäst som vi fått för oss, Linda

Efter en trött och seg eftermiddag så fick Linda och jag skrattanfall av högsta grad sista timmen. Det gick inte att stoppa. Att då, när man känner sig totalt slut och pucko i skallen, få höra:"Ni är dom trevligaste på den här affären och det är tack vare er som jag handlar här" kändes jäkligt bra. Det är först nu som jag faktiskt kom på vad hon sa. Visserligen så tackade jag henne när hon sa det men nu kom jag på vilket bra betyg det faktiskt var.

4 kommentarer:

LiNdA sa...

ja det är vi faktiskt :o)
å känns skönt få det bekräftat oxå, haha
men fy.. stackars kunder för vårat skrattanfall,
tur de var de som de var.. de kan ju inte tagit illa upp?!?

LiNdA sa...

ja han fick ju bara höra om min bästa sida.. haha

LiNdA sa...

ja det var ju inget jag planera säga.. det bara kom :o)
fast var nog bara dig å mig som de roa så styggt som de gjorde.. haha

Anonym sa...

Klart man handlar där det finns trevlig personal... liiiite långt för min del bara... =O)
fnissfniss




muZ