söndag 2 november 2008

G'morron

Nu är det morgon igen. Jag och Wilma har redan varit ute på en promis. Idag stod hon inte stilla många sekunder. Det är skitkallt ute nämligen. Det var så kallt så hon hoppade över bajseriet. Ryggen är mycket bättre idag. Tog tre stycken 500 mg pronaxen igår, en på morgonen och en mitt på dagen och så en på kvällen. Nu har jag tagit en 250'a. Smörjde även som en tok igår med aloe vera salva på jobbet.

Sen kom det in en stamkund som jag vet säljer aloe vera prylar. Så jag frågade om hennes var lika bra som det vi har på jobbet men hennes var mycket bättre. Så hon stack snabbt iväg och hämtade prover till mig. På proverna så stod det hennes namn. Då kom jag på att jag hade en klasskompis på gymnasiet som hette lika i efternamn. Då visade det sig att det var hennes syster. Så hon kom från Rättvik från början och då fick jag ju lov att fråga om hon kände till Carina och det gjorde hon. Lite konstigt alltså. Ska iallafall ha på mig salvan innan jag går och jobbar.

Funderar på om jag ska börja med Wilmas grej idag. Beror väl på kanske när ungarna vill vakna. Vill ju inte väcka dom precis eftersom det är slut på lovet i morgon. Så jag hoppas att dom sover riktigt länge.

Inga kommentarer: