tisdag 25 november 2008

Jag tycker vitt är fint men...

Vita kläder är nåt som inte finns i min garderob och det har aldrig funnits det heller. Jag kan inte ha vita kläder. Det är helt omöjligt. Så fort jag tagit på mig nåt som är vitt så får jag en fläck på plagget. Det slår aldrig fel. Jag har haft vita fult-shirts, dom var vita från början men nu är det fläckar av lite allt möjligt på dom. Vita kläder som förblir vita är fina tycker jag. Helst på en mörk människa. Min Helena är skitfin i sin vita vinterjacka. Men en vit jacka på mig skulle vara rena rama döden för jackan. Men nån gång i mitt liv så hoppas jag att jag blivit så pass ordentlig så jag kan ha vita kläder som får förbi vita i allafall en timme.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade en jättefin vit dunjacka en gång som var sååå fin. Så tänkte jag tvätta den för den hade blivit så skitig på ärmarna.
Men Du, VARENDA j-vla dun syntes genom tyget efteråt & färgade dunjackan GRÅ!!! Fick pengarna tillbaka & tur var det...

muZ

Kanelbullen sa...

Så ordentlig kommer du aldrig att bli, men vi älskar dig ändå

Anonym sa...

Du kan ju inte rå för att fläckarna bara hoppar på dig så där! Har en vit täckjacka men av nån anledning så är den mest lortgrå!

Anonym sa...

Samma här! Jag och vita kläder funkar INTE ALLS! De blir som dina först fina vita, rätt fort fulvita...
Tack för din kommentar och kul att du tittade in hos mej och lämnade en kommentar!
Välkommen tillbaka!