lördag 29 november 2008

Boobs


Två yngre damer råkar komma efter varandra i kön idag. Båda två har opererats för bröstcancer för några år sen. Dom skrattar och är glada. Den ena säger att hon nu är sjukskriven igen men för nåt positivt för hon fått nytt/nya bröst. Den andra säger att hon då inte vill att dom ska hålla på att skära i henne igen. Det orkar hon inte med en gång till. Men sen frågar hon om dom ökat huden vid bröstet eller hur dom gjort. "Nä", svarar den andra, "dom tog från magen". Då kan jag inte låta bli att lägga mig i så jag säger att om hon ändrar sig så ställer jag gärna upp som donator för min mage räcker till två stora bröst. Då säger hon som inte vill bröstoperera sig att hon ringer mig direkt om hon skulle ändra sig i frågan och tackar även för att jag erbjöd mig "Två flugor i en smäll blir det då"

Det var helt underbart att höra hur dom pratade och skämtade med varandra om nåt väldigt jobbigt som dom båda gått igenom.

Inga kommentarer: