fredag 14 november 2008

Klaga och klaga och klaga

Idag jobbar jag kväll. Innan jag börjar jobba ska jag hinna med att städa mitt rum och byta sängkläder. Diska. Städa badrummet. Torka golven. Kasta några påsar med pappersförpackningar(spelar ingen roll hur mycket man sköljer ur dom, det luktar ändå tycker jag). Gå ut med Wilma igen. Gå till Orsaskolan på EVK för Lovisen. Gå till jobbet. Känns som att det är lite mycket just nu och inte är det bättre att jag har pms. Dessutom är det fullmåne så jag har sovit skitdåligt i tre nätter. Tur att min älskade följeslagare finns. Där jag är, där är Wilma.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

å dig ska jag stänga med ikväll :o)

Anonym sa...

Åhå Du har en sån där plåsterlapp du med.... Min sitter på bordet & tigger när jag äter. Skulle husse se det då.... men matte´s hjärta är liiite för ömt när det gäller Zkrutt....
Kramen