lördag 1 november 2008

Jag hoppas han skämtade

Olle sa igår att jag skulle köpa ny bil. Jag vet ärligt talat inte om han skämtade eller menade allvar. Jag vill verkligen inte ha någon ny bil. Min bil är den bästa bilen jag någonsin haft och jag tycker om den. Lovisa vill jättegärna ha en ny bil. Hon tycker att våran bil är för stor och jag tror hon tycker den är för ful också faktiskt. Evelin, hon bryr sig inte speciellt. OM och jag menar verkligen OM jag måste köpa ny bil så får det bli en liten den här gången. Typ som lillebilen, det var en trevlig bil tycker jag. Fast när jag vinner en massa pengar och blir stenrik så blir det en bil liknande den här ovanför, fast inte silver.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo det är nog lika bra att vi börjar leta efter en bil typ lillebilen eller en 945a,.... Nisse kanske släpper lillebilen till dig,.... flyttar hon till Oslo får hon iallafall aldrig köra den där och Morsan o farsan har ju min 245a och snart är ju 945 besiktigad så då har dom ju den,...