torsdag 30 december 2010

2010

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
   Ja, det gjorde jag. 
2.Höll du några av dina nyårslöften?
  Kommer inte ihåg om jag hade några faktiskt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
   Jajjamen
4. Dog någon som stod dig nära?
    Inte jättenära men människor till såna som står mig nära dog. Jobbigt.
5. Vilka länder besökte du?
    Norge?
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
    Ja
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
    3 Juni då jag fick uppleva AC/DC live.
8. Vad var din största framgång 2010?
    Att jag hittat mig själv lite mera.
9. Största misstaget?
    Hmmm...vet inte.10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
     Inte mera än nåt njurstensanfall och lite förkylning
11. Bästa köpet?
    Min kamera.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
     Hyra
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
     Mycket har gjort mig glad.
 14. Vilka sånger kommer alltid påminna dig om 2010?
      Det är några som fastnat.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
      Jag har nog varit gladare men när jag varit ledsen har jag varit riktigt ledsen.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
      Kanske varit lite mera rädd om den jag är.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
      Funderat, funderar för mycket har jag fått lära mig.
18. Hur tillbringar du julen?
      Med dom bästa så klart.
19. Blev du kär i år?
      Tolkningsfråga kanske.
20. Favoritprogram på TV?
      Vet inte...21. Bästa boken du läste i år?
     Det har jag glömt.
22. Största musikaliska upptäckten?
      Hmmm, vet inte, är dålig på att upptäcka ny musik. Men att AC/DC var super live var en bra          upplevelse.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
     Avbetalningar på kameran.
25. Något du önskade dig men inte fick?
      Alltid dessa 32 miljoner
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
      Ingen aning, tror jag inte var på topphumör iallafall.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
      Ja, säkert.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
      Min stil?
29. Vad fick dig att må bra?
     Alla bästa i min närhet och alla bra beslut jag gjort under året.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
     Gunvald Larssson, alltid Gunvald Larsson
31. Vem saknade du?
      Evelin, för långt bort så många gånger.
32. De bästa nya människorna du träffade?
      Emil! Han är ny.

1 kommentar:

Ellie sa...

Jag snor den :D