måndag 13 december 2010

Lite grann

Jag är så dålig på att skriva här så det är nästan sjukt. Men jag är så trött jämt och jag har inte lust och jag har inget att skriva och blä.
Skjutsade Lovisa till Mora idag för hon skulle ha en lektion, när Evelin och jag ändå var där så köpte jag lite julklappar till Lovisa. Sen hämtade vi Lovisa och så åkte vi till djurmagazinet. Skulle kolla på en boll som visst skulle låta som en nyårsraket. På så vis skulle man kunna lära hunden att det inte är farligt med smällare och sånt. Det var bara skit. Lät pyttelite och töntigt. Inte en chans att det skulle hjälpa mesEster. Sen åkte vi till Orsabostäder för att visa tapeterna som Evelin ska ha i sin lägenhet. Nu längtar både jag och hon tills hon ska flytta hem till Orsa igen. Kom på nu att vi ska göra en adressändring också. Sånt är så roligt!

Lovisa ligger just nu i sin säng och sjunger som en tok. Jag fick lov att stänga dörren medans jag pratade med Steve för jag  hörde inte ett ljud av det han sa. Hon är en galen unge.

Snart ska jag ta mig lite cola och sen slänga mig i soffan tror jag.
Adjöken fröken.

Inga kommentarer: