tisdag 25 november 2008

Jobb och jobb och jobb

Var till arbetsförmedlingen i Mora idag på förmiddagen. Hade en ny handledare igen. Hon fick lov att anmäla att jag inte sökt några jobb till a-kassan. Nu blir jag säkert återbetalningsskyldig, typiskt att jag skickade in sist. Jag som brukar vänta så länge. Jag sa att jag faktiskt blir lovat jobb och det känns pissit att söka jobb på andra orter när man vet att det ska bli fast på ens hemort. Det är inte mitt fel att det går trögt. Sen sa jag att jag faktiskt gjort klart alla papper till DollarStore men att Lovisa blev sjuk så kuvertet aldrig blev iväg skickat. Men jag orkar inte bry mig. Jag hoppas bara att jag får fast inom snar framtid men snart börjar jag ge upp. Och ja, jag har ägglossning och tycker att livet suger och jag ser mest det eländiga...

Men jag har hämtat ut nya linser och jag har handlat och jag har tankat bilen och jag är ledig i morgon också. Jag skulle ha städat idag också och jag skulle ha tagit en promenad. Men det har inte blivit av. Dåligt av mig. Ja Haha! Men jag har lekt med Wilma tills hon blev jättetrött och jag har även lekt med Åke som gärna skulle vilja käka upp Wilmas fjäderleksak. Men det får han inte. Han tycker det är så kul när vi slänger den till Wilma framför honom, han tror nog att det är världens största fluga..haha!

Inga kommentarer: