måndag 24 november 2008

Mora och skratt

Blev Mora en gång till idag. Lovisa kom på att hon ska hålla redovisa för en massa människor på Skeer på lördag. Och för att se okej ut så behövde hon köpa jeans. Så vi åkte in igen och faktiskt så hittade hon jeans. Sen var vi till Petter och Anette och Nalle och fick en stor påse med kattmat till Wilma. Tack så jättemycket!

Jag är lite ledsen för att jag kommer att missa Lovisa på lördag men hon är glad. Hon vill inte att jag ska se. Tror hon är rädd att jag ska börja skratta. Jag har ju lite svårt att hålla mig för skratt och speciellt om jag får nån blick av Lovisa där jag ser att hon är på väg att börja skratta.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

haha.. slut du är :o)
men nu får du hitta din bitchiga sida..
så kan vi bitcha tillsammans

Anonym sa...

Varsågod! Hoppas Wilmissen tyckte om maten.