onsdag 12 november 2008

Min bebis

Visst ser hon läskig ut?

Fast det är långt ifrån lika hemskt som det ser ut. Jag skulle mms'a ett kort till Evelin och visa vad sött Wilma sov på sin klättergrej. Precis när jag skulle knäppa så gäspade hon och sträckte på sig Haha! Wilma har haft full koll på mig på min lediga dag. Hon har varit där jag varit hela tiden, som vanligt. Vilket har gjort att hon var så otroligt trött på kvällen. Från klockan 16 har hon legat och sovit hårt som bara den. Nu går hon runt och korrar och vill att vi ska gå ut. Men nån måtta får det vara. Jag har provat och hon ville bara sova. Nu får hon faktiskt kissa på lådan som alla andra katter gör.

5 kommentarer:

LiNdA sa...

haha.. ser riktigt scary ut :o)

Anonym sa...

Uhuuu så rädd jag blev då...
Ser riktigt farlig ut...
muZ

Anonym sa...

Nej tacka vare "min" katt som kurrar och springer efter mej i hela huset.

Anonym sa...

Yeah. Go pappa. Salli rular!

Kanelbullen sa...

Jag tycker hon ser söt ut. Trött så trött och sträcker på sig. Snacka om att ta kort i rätt ögonblick.=)