måndag 27 oktober 2008

Vill ju fika....

Jobbat hela dagen och är nu så fruktansvärt trött. Lite tänkig är jag också. Känns som att bara för att jag räknas till dom snälla och tysta och så, så reagera folk desto mera när jag säger ifrån eller när jag skämtar lite "hårdare". Stämningen på jobbet har iallafall varit hur bra som helst. Alla varit glad och uppåt trots att dom flesta var jättetrötta. Nettan frågade om jag kunde jobba för Ingalill i morgon. Jag sa ja glatt eftersom jag behöver pengarna nu när jag har sjukdagar och eftersom jag varit borta med Lovisen. På eftermiddagen ångrade jag mig. Jag skulle ju fika med min bästa Helena i morgon. Vi som inte träffats på så länge. Så nu känns det faktiskt rätt så surt att jag sa ja till jobb.

Dom har börjat med företagshälsekontroller på jobbet nu i dagarna. Jag sa nej eftersom jag precis har kollat upp alla dom där värderna. Men ska kolla upp hörseln iallafall. Annika sa att jag skulle hänga på nån som skulle dit. Får se när jag gör det.

Inga kommentarer: