lördag 25 oktober 2008

Moring

Jag hämtade Lovisa när Idolröstningen precis var klar. Hon var trött och godissugen. Så vi åkte till Statoil. Där träffade jag Niklas som frågade om jag saknade honom och jag sa att det gjorde jag verkligen. Han skulle visst få jobba i jul iallfall. Så jag hoppas verkligen det. Han är glad och uppåt och gör så man blir glad själv. Det är ju inte så många med min humor på mitt jobb tyvärr. Att Lovisa var så trött och har varit sista dagarna kan kanske att göra med henne hals. För igår var hon svälld igen. Tur att hon ska på ultraljud på onsdag. Och hittar dom inget där så får dom faktiskt skicka henne vidare. Nåt är det ju och jag vill gärna veta vad det är.

Idag ska vi till Älvdalen. Först blir det en sväng förbi Noret. Ska köpa torrfoder åt Wilma och se om dom har en reflex som blinkar som vi kan sätta på selen. Och sen skulle Evelin se om dom hade hörlurar på Maxi.

Inga kommentarer: