tisdag 28 oktober 2008

Var är all min tid?

Vaknade när klockan var över 10! Jag vet inte vad som händer med mig och mina sovvanor. Men tydligen sover jag som jag ska för jag känner mig inte alls speciellt trött på dagarna. Fast nu är jag rätt så seg. Har precis käkat frukost och ska plugga med Lovisa en sväng. Hon har ju några prov att fixa efter höstlovet. Sen ska jag jobba, längesen nu som jag hade mina två lediga vardagar efter varandra nu. Har ju bytt och så har jag varit till läkare med Lovisa och så. Visserligen så är jag ju ledig då men det känns inte så. Det känns som att jag har fullt upp hela tiden och aldrig är riktigt ledig. Ändå har jag ju inga småungar eller så. Men jag tyckte att jag hann mera när ungarna var små på nåt konstigt vis. Eller om jag var van vid att allt gick i ett kör då hela tiden. Nu är jag ju van vid att ha mina inte-göra-ett-skit-dagar. Men sen semestern så känns dom borta.

Inga kommentarer: