fredag 31 oktober 2008

Jag ont?...nää!

Nä Linda, du kan vara lugn för att du slipper det onda. Jag har kvar det. Har så ont i höfterna så jag kan knappt stå nu. Böjde mig ner nyss och kom knappt upp Haha! Har så ont så jag vet inte vad jag ska ta mig till. FAN att jag skulle flytta på den där hyllan utan att plocka ur den. Det måste ju har varit det som gjorde att jag fick ont. Fast jag kände ju av det lite innan jag blev sjuk men så här. Det är ju fan löjligt. Jag kanske har bäckeninflammation? Men det ser dom väl på kissprovet som jag lämnade igår i så fall eller? Ont gör det iallafall och jag ska käka pronaxen nu så det kommer ut genom öronen. Eller nä, men jag ska kanske ta en innan jobbet iallafall. Jag käkade det ju i några dagar och då blev värken bättre. Nu ska jag iallafall ta nåt att käka innan jag ska duscha. Sen kommer snälla Olle och hämtar mig och så får jag skjuts till jobbet. Han skulle ändå handla. Men i morgon ska jag fan gå, som straff för att jag har ont..haha!

Inga kommentarer: