lördag 18 oktober 2008

Tom i skallen

Mycket vitlök blev det och det känns i dag. Men tyvärr inte i halsen och snuvan, bara i magen. Igår kväll ett tag så var jag hur pigg som helst och sa till Evelin att jag ångrade mig att jag sa att jag inte skulle jobba lördag. Evelin sa att jag bara skulle vänta så skulle jag inte alls ångra mig. Efter nån timme så var jag väldigt glad att jag inte jobbar lördag. Somnade sent i går kväll eller natt ska jag nog säga. Tung i skallen och snuvig och hostig. Och idag känner lika dålig som jag gjort innan. Allt har liksom blivit segt och hostar jag så är det inte trevliga saker som kommer upp från halsen. Idag får kuren bestå av apelsinjuice och blåbär. Helst skulle jag bara vilja somna om men jag kan inte. Blir nog soffan precis hela dagen idag!

Inga kommentarer: