fredag 24 oktober 2008

Lugn kväll

Har jobbat 7-15.45 idag. En väldigt bra dag på jobbet med bra stämning på jobbet och glada kunder. Oj, kom på nu att jag inte hade en timmes rast som jag trodde. Jag hade ju bara 45 minuter...bajs också! Min Linus kom precis när jag slutade och jag blev så glad att se henne. Hur 17 ska det gå när hon flyttar hemifrån helt och hållet? Fast vi tycker att vi bråkar mycket så får jag abstinens efter henne när hon är borta. Vi ska snart lägga oss i sofforna och kolla på Idol och så har jag köpt cheezeballs. Ja, jag vet, fy på mig! Men ack va gott det är! Lovisa är ute på byn eller om hon är på Leif med Mattiz och Matilda. Jag och Evelinus och Wilma har tagit en promenad i regnet. Det var riktigt skönt fast vi blev väldigt blöta. X-barnet har sovit här i natt. Hon skrev till Lovisa igår på msn att hon längtade efter Lovisa och att hon ville sova här. Kul!

Funderar om jag ska köpa mig en 80 säng att ha i mitt rum. Jag har ju en 120 säng nu men eftersom Lovisa gärna sover hos mig när hon tycker att livet är lite jobbigt så blir det väldigt trångt. Jag menar ju förstås att jag ska ställa ihop min 120 med 80 sängen i så fall. Eller också så ska jag köpa två 80 sängar och sen se om mamma och pappa kanske vill köpa min 120 säng. Jaja, jag får se hur jag gör. Jag tycker hur som helst att det är självklart att min älskade unge ska få sova hos mig eftersom hon mår bättre då.

Inga kommentarer: