söndag 26 oktober 2008

Farliga hunden


Ligger så snällt och gulligt i soffan mellan mig och Lovisa
men man ser att ögonen börjar bli galna


Läääskigt


Rabies?


Bettet kommer snart


Farliga tänderna

Hon är så pucko den lilla hunden. Slänger sig upp mellan mig och Lovisa i soffan. Lägger sig upp och ner, det stora gapet mot Lovisa och röven mot mig. Tar tag i min hand med sina stora vassa vita tänder i det starka gapet. Drar och sliter i min hand, jag håller håller i hennes stora gap och drar tillbaka. Vi kampar om min hand till och med. Men inte en skråma får jag, syns inget av hennes starka käft eller hennes vassa tänder. När vi kampar om min hand så drar vi verkligen åt båda hållen. Hur 17 hon kan fixa till det då utan att det gör ont eller att jag får nåt sår förstår jag inte. Den lilla söta bästa och snällaste hunden är hon lätt!


1 kommentar:

Anonym sa...

Huvva vilket monster!!
=O)