torsdag 16 oktober 2008

Morgon som blev förmiddag snabbt

Vilken tur att jag var förutseende och skaffade nån som kunde jobba åt mig idag. Igår kväll var jag ju dålig när jag gick hem. Sen var jag och Wilma ute och det var så skönt att få andas friskluft och med friskluft och två alvedon så mådde jag bättre när jag kom in. Lovisa fick en massa historier till sin mobil som jag skickade iväg till flera, pigg som jag var. Sen smällde det till och jag blev snorigare och dåligare i snabb fart. I natt klockan 3 vaknade jag och hade feber och var kissnödig. La mig och sov till 08.20! Gick och kissade och sa till Lovisa som låg i sin säng att det var dags att gå upp. Hon hade inte gått till skolan för hon mådde så illa när hon vaknade men nu så klädde hon på sig och gick iväg. Själv gick jag till sängen och i den har jag legat tills nyss. Wilmasnällkatt sprang snabbt efter mig in på toa och satte sig på lådan!Så jättekissnödig. Hon har inte försökt att få upp mig ur sängen en enda gång för att få gå ut. Evelin har jag inte varken sett eller hört idag. Tror faktiskt att hon sover än. Mår jag så här i morgon måste jag nog sjukskriva mig då också...inte bra.

1 kommentar:

LiNdA sa...

nej inte alls bra..
du får se till att vila ordentligt idag nu..
jag vill ju jobba med bästa Malin imorgon :o)
men krya på dig nu