fredag 31 oktober 2008

En dagens tack

Dagens jobbigaste: Att min bil strejkar
Dagens eländigaste: Min höft
Dagens fjant: Mitt beklagande för min mamma över mitt onda(min mamma har säkert 100 gånger mera ont än mig och har haft så i en herrans massa år och klagar hon? Näpp aldrig)
Dagens roligaste: När polisen i telefonen sa att Helena nästan blev hysterisk.
Dagens gulligaste sms: "I love you fast på rätt sätt. Typ"
Dagens mest överaskande: "Det är för att dina ungar en har sån bra förebild, dig alltså"
Dagens likhet: "Jag kände igen Petter tack vare att han pratade som dig."
Dagens husligaste: Evelin som diskat och bakat och lagat mat.
Dagen pluggis: Lovisa
Dagens snällaste: Olle!
Dagens mest besvikna: Flickan som inte fick köpa ett grattiskort till sitt gosedjur (mamman tyckte att det räckte med att gosedjuret skulle få tårta)
Dagens virrigaste: Linda som glömde ge mig en värktablett och jag själv som inte visste om jag fått den eller inte.

Inga kommentarer: