torsdag 30 oktober 2008

Morgon

Här är vi uppe tidigt. Eller iallafall jag och Wilma, dom andra ligger och grisar i sina sängar. Jag har varit duktigt och kissat i en mugg igen men jag hittar inte röret som jag ska ha ner det i. Hoppas jag hittar det så jag kan lämna in mitt prov idag. Sen har Wilma och jag varit ute och tagit oss en liiiten promis. Kissning blev det inne för hon kunde inte hålla sig tills jag klätt på mig. Men nr 2 kom under en ny balkong. Jag har sett att grannkatterna väljer att bajsa under balkonger också, jag hoppas ingen tror att det är Wilmas bajs. Vi har ju nämligen påsar till det. Man får ju det gratis nere på tekniska kontoret här i Orsa. Jättebra, fast dom luktar illa som fan.

Ska in på vårdcentralen när jag vandrar till jobbet och så ska jag köpa blinkreflexer på Konusm till Wilma och mig som vi ska ha när vi är ute i mörkret. Ska provstarta bilen idag igen. Vill inte nöta för mycket bara så batteriet tar slut. Inte kul då. Och även om den startar så går jag. OM den skulle starta så kör jag in den i garaget direkt.

Inga kommentarer: