torsdag 9 oktober 2008

Idag

Fått alla mina provsvar nu. Ingen diabetes och inget fel på sköldkörteln och blodvärdet låg på 134 och blodtrycket låg på 130/73 och kolesterolen var perfekt. Inte ett fel alltså. Ska lämna ett urinprov också när jag kommer ihåg det. Känns väldigt bra måste jag säga. Klart att det hade ju varit lite bra att få några piller så jag blev piggare och så men men. Jag är helt frisk! Får väl se vad dom säger på ögon när jag ska dit igen i november.

Har färgat håret på Lovisen nu i kväll. Mörkblond. Jag tycker hon blev jättefin. Själv är hon väl inte riktigt nöjd faktiskt. Men jag tror hon vänjer sig, annars får vi färga det igen på lördag. Evelin ringde mitt i alltihopa när Lovisa tyckte att hon såg hemsk ut. Typiskt att hon ringde just då. Evelin ringer typ aldrig annars, så jag trodde hon var sjuk eller nåt. Men i morgon kommer hon hem igen. Och jag längtar som vanligt :)

Mamma och Nisse var in och hälsade på mig på jobbet idag. Jag blev jätteglad faktiskt. Min söta mamma och min söta syster. Min chef tyckte inte att jag var lik mamma ett endaste dugg, och hon tycker inte att jag är lik Olle det minsta heller. Men det tycker jag. Jag kan tycka att jag är en avbild av Olle ibland när jag ser min spegelbild i nåt fönster eller om jag går förbi en spegel.

2 kommentarer:

LiNdA sa...

på Lovisas kort ser hon inte spec mörkblond ut.. ser mest mörkt ut :o)

Fru Tattoo sa...

Jag har också kollat skldköterln, det hade varit härligt att ta några piller och bli pigg som en mört... men jag var också frisk.
Du får väldigt gärna gå in på min sida och lyssna på Crummie (min mans band)Min Saga 11 år sjunger också på en del av låten.
De behöver röster för att ta sig upp på Sörmlands topp 5.
Radio P4 alltså