onsdag 15 oktober 2008

Sjuk :(

Jag är sjuk. Snorig och febrig och ont i halsen och trött som en get. Kände rätt snabbt på jobbet att det inte skulle funka och flera kunder frågade om jag inte skulle gå hem för jag såg så sjuk ut. Jag brukar ju inte se nå sjuk ut alls men tydligen så gjorde jag det endå. När jag hade rast tittade Pia in i fikarummet där jag satt och snörvlade och frågade om jag grät eller om jag var snorig. Jag hade ju precis gråtit en skvätt efter att ha läst att Arbågabarnens pappa inte ägnade en enda tanke på sina barns mördare utan på att dagen var en upprättelse för barnen och sen mamman som åkte till graven och berättade för sina barn att dom kan vara trygga nu. Men jag snorade ju rätt bra ändå. När Malin K-M kom till jobbet så frågade jag om hon kunde stanna till stängning och om jag kunde gå hem 18.30 istället och om hon kunde ta mitt pass i morgon. Det gjorde hon. Så snällt alltså!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig! =)

//Linda

LiNdA sa...

ja å då kryar du på dig tills på fredag.. för då är det DU å JAg :o)