onsdag 1 oktober 2008

Balkongstängning

Nu ska dom stänga av våra balkonger ju. Vi får inte gå ut på dom alls. Jag var ut ändå idag och satte upp min ljung som jag köpte igår. Blev ju inte alls som jag tänkt mig eftersom jag skulle fixa lite och göra fint. Men men ljungen är ute på balkongen nu iallafall. Sen har jag tagit in lite grejor också, typ bordet och parasollet och så. Men blomkrukorna och Wilmas hylla får stå kvar. Hon kan ju gå ut på balkongen ändå. Tror inte det är nån risk att den skulle trilla ner av ca 3-4 kg. Undra nu hur rökarna kommer att klara av balkongstängningen? Kommer dom att röka ut genom nån fönster kanske, hur mycket rök kommer inte in då? Men det är rätt skönt för vi kanske slipper få in röken till oss. Iallafall en hel del och det känns faktiskt inte helt fel. Och sen..när dom fixar balkongerna så ska vi få tak! Det läste jag i Moratidnigen Hurra!

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Ja det läste jag med och tyckte att det verkar väl jättebra.