onsdag 22 oktober 2008

Morningtalk

Delade säng med Lovisen och Wilma i natt. Lovisen har lite mycket i skallen just nu och behövde sova hos oss. Lovisa tog upp mera än halva sängen och har tryckt mig i svanken med sina knän. Vilket nog var väldigt bra för ryggen kändes helt okej i morse när jag klev upp. Men jag gillar inte att hon har så långa ben för hennes tår drog mig i håret. Det var inte så kul. Jag gick upp runt 7 och då ville Wilma ut på sin kisspromis. Idag tog hon direkt samma runda som igår. Så jag hoppas att hon kommer att hålla den nu. Det är skönt att gå upp och gå en sväng med henne på mornarna. Önskar bara att hon hade velat gå lite längre faktiskt. Men min rygg gillade inte att jag gick speciellt. Har hört nu att det är flera som har ont i ryggslutet så det hör nog till den här förkylningen faktiskt.

Har druckit lite kaffe nu och ska snart dammsuga lägenheten och diska och plocka lite innan jobbet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Va synd att Wimlan inte gillar andra missar...
Have a nice day.
muZen

Anonym sa...

Hej.
tack för kommentar på bloggen!
Må så gott!
och ta hand om dig - innan nån annan gör det.

/S