fredag 3 oktober 2008

Fisk och skaldjursoppa

Köpte Fisk&skaldjurssoppa idag. Jag skulle vara så där vuxen som man ska vara när man strax är 41. Så jag gjorde fint på bordet och tände ljus och värmde soppan och hade i kräfstjärtar och rostade en brödskiva. Var faktiskt rätt så stolt över att jag kan vara så vuxen bara jag lägger manken till. Sitta vid köksbordet med ljus och äta soppa och bara njuta av livet.

Men det sket sig. Soppa är fan ingen mat, blaskigt och läskigt. Fick bli rostade med kräftstjärtar istället. Retar mig som 17 att mina kräftstjärtar gick åt till en kass lunch. Jag hade heller velat käka dom en kväll framför tv med gräddfil och rödlök. Dessutom så blev jag bajsnödig och ingen Kallanka har jag...

1 kommentar:

Kanelbullen sa...

Det hjälper nog inte vad du gör eller äter. Haha, du blir inte vuxen i alla fall. Du kan väl ta med dig några Kallanka hem så blir det roligare att skita

Puss!