måndag 20 oktober 2008

**VARNING**

Det här inlägget är endast till Evelin och Lovisa

Alla får naturligtvis läsa men det sker på helt egen risk
så skyll er själv om ni läser det.



I morse när jag låg i min säng med migrän och var trött som en get, så kom jag helt plötsligt att tänka på er när ni var små, så små så ni fortfarande fick lov att ha blöjor, så ni inte kissade och bajsade på golvet. Ibland då så fick ni gå utan blöja ändå och lufta rumpan. Ibland så passade ni snabbt på att släppa nån korv på golvet uppe hos mormor och morfar. Men det gjorde inte så mycket. För Jullan var ju oftast alltid där ni var och slurp så var korven borta.

Att komma på nåt sånt när man ligger och halvsover med en huvuvärk som är vidrig är helt otroligt. Har ingen som helt aning hur det kom upp i skallen. Men jag skrattade, jag skrattade som en tok. Och jag saknar Jullan så mycket!



1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Att du kundet komma på något sånt när du halvsov då haha! :)