måndag 6 oktober 2008

Läsglasögon

Jag fick ju lov att ha läsglasögon sa Viola på Ögon. Så jag har lånat dom som jag tyckte såg bäst ut på jobbet(vi har en massa i ett skåp). För två veckor sen när jag valde ut dom så skrattade Linda och Daniel. Sen har jag liksom glömt bort dom. Men igår tog jag fram dom. Lovisa talade om för mig att dom var jättefula. Jag berättade för Daniel att Lovisa hade sagt att dom var skitfula.
"Lovisa är iallafall ärlig"
"Men vad tycker du då? Är dom skitfula?"
"Lovisa är iallafall ärlig"

Idag när jag läste Mora tidning och kände att det var skitskönt att läsa utan att jag skelade det minsta så kom Lovisa in i köket. "Du får INTE ha dom där i kassan!" Så idag blir det läsglasögonjakt. Några vääääldigt diskreta och billiga haha!

Herre gud så mornig jag var på kortet, oduschad och oklädd och trötter Haha!

9 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHA, förlåt. Men dom var otroligt fula haha!
Går bra att ha hemma &så men nej, inte i kassan! ^^s

Anonym sa...

men hallåå, var sitter det fula? Bästa Gu´barn, jag som lever med läsglasögon, har typ 6 par liggandes o oftast 2 på skallen, tycker att de är helt ok! Här i stan köper jag för 20kr paret!!! Men svårt att skicka upp, de är kanske ännu "fulare" än de du har på! Men alldeles uppriktigt, du kan visst ha dom på i kassan. Det är ju DU som har dom på näsan!!
puss puss puss

Anonym sa...

Du, jag tyckte de var ganska snygga. Diskreta är inte alls snyggt. Tur att jag kommer upp i helgen. Skaffa prover, så ska jag välja ut de snyggaste!!!

LiNdA sa...

jag tycker inte heller de är fula..
å de såg bra mycket bättre ut än de första paret du prova.
haha
men de är bra ovant å se dig med glasögon på igen..

Anonym sa...

Jättefina! På allvar!

Anonym sa...

Håller med Linda , fula va dom inte. Mest ovant att se dig med glasögon igen.

Anonym sa...

Ha ha haaaa,... gammeln har tagit oss båda,.... jag tar aldrig fram dom där läsbrillerna jag köpte,... ha haaa haaaaa

Anonym sa...

Du ÄR ju jättesnygg i dom dära brillorna!!

Våga vara annorlunda!!!

Kram
//muZen

Anonym sa...

Tror att det finns billiga på ÖB