måndag 16 februari 2009

Oj

När jag hämtade Evelin i Bollnäs i onsdags så hade hon ju så ont i skallen. Hon ville ha chips så jag köpte det till henne på kvällen. På torsdagen så hade hon diarré. Hon käkar ju sällan chips så vi antog att det var därför. I lördags så hade jag ont i skallen när vi var i Borlänge. Igår när jag satt vid datorn så släppte jag fis på fis. Ungarna skrek när dom kom in i mitt rum för det var sån odör. Nåt jag faktiskt har svårt att tro, lite illa kanske det luktade bara, jaja. Igårkväll så började Lovisa må illa och i morse så mådde hon fortfarande lika illa. Så hon har varit hemma idag. Själv mår jag rätt så kasst i magen faktiskt. Dricker Proviva nu och hoppas på bättring. Är ju ledig i morgon och vill må bra.

Så jag antar att vi faktiskt har fått en släng av magsjuka. Nåt som i princip aldrig någonsin händer oss.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men hallå!! Har haft ont i skallen & sen magsjuk här med... Kände att det åkte hiss men kom ut där bak istället..
Nått som går alltså!!


muZen